adsense

căutare personalizată

joi, 17 iulie 2008

INCA O SPERANTA PENTRU BAC

ADI Milanezu`: Salut Andrei

BH 89 MAF : Salut ADI

ADI Milanezu`: Cum stai cu pregatirea pentru bac?

BH 89 MAF : Da destul de bine ma descurc, mai fac pregatire

ADI Milanezu`: Cu informatica cum stai?

BH 89 MAF : Da bine ma descurc

ADI Milanezu`: Ai facut atestatul?

BH 89 MAF : Da acuma astept raspunsul de la domnul profesor

ADI Milanezu`: Dar cu revista?

ADI Milanezu`: Mai ai de lucrat la ea?

BH 89 MAF : DA la revista mai am de lucrat la coperta de inceput si la coperta de final

ADI Milanezu`: Dar la celelalte obiecte cum stai?

ADI Milanezu`: La romana de exemplu?

BH 89 MAF : Da uite la romana mai trebuie sa recapitulez niste romane in rest bine

ADI Milanezu`: Si la matematica?

BH 89 MAF : Da sincer la matematica mie cam frica la bac dar mai fac exerciti sa ma descurc

ADI Milanezu`: La restul obiectelor cum stai?

ADI Milanezu`: Ma refer la limbile straine si la sport desigur daca vei da din sport?

BH 89 MAF : DA la limbile straine eu dau din fracenza si din geografie nu din sport

ADI Milanezu`: Si ce intentii ai dupa ce vei termina cu bacaloureatul?

ADI Milanezu`: Vei da la o facultate?

BH 89 MAF : Da eu am zis ca dupa terminarea scoli vreau sa merg la facultate

ADI Milanezu`: Si cam in ce domeniu ai vrea sa muncesti dupa ce vei termina cu facultatea?

BH 89 MAF : Da in constructi

ADI Milanezu`: Ok

ADI Milanezu`: Sper sa ai succes si bafta in continuare

ADI Milanezu`: Multumesc pentru timpul acordat

ADI Milanezu`: O zi buna

BH 89 MAF : multumesc

BH 89 MAF : placerea a fost de partea mea

Niciun comentariu:

Bine ati venit pe blogul meu.

Salutare toata lumea sper sa va placa blogul meu
Powered By Blogger