adsense

căutare personalizată

joi, 17 iulie 2008

Cea mai frumoasa definitie a pasiunii

''E atât de alunecos să vorbeşti despre Pasiune. Pentru că puritatea şi inconştienţa Ei se destramă la prima întâlnire cu amantul ferchezuit şi plăcut parfumat, Marketingul. Comercialul transformă ‘’focul’’ în ‘’electricitate’’, gândurile libere în reguli şi legi, inocenţa în pricepere, dragostea în interes şi pasiunea în perversitate.

De aceea mâ întreb unde se opreşte pasiunea Andreei Marin pentru televiziune? În faţa vilei lui Ţiriac cumva? Dar povestea de iubire dintre Mutu şi balonul rotund unde se frânge? Nu cumva la filmările pentru o reclamă la răcoritoare, unde regizorul descoperă uluit că, de fapt, Mutu nici măcar nu ştie să învârtă mingea pe deget? Ca să nu mă mai întreb, oricum fără rost, de ce oamenii de radio şi-ar părăsi oricând unica lor dragoste sinceră - ‘’Teatrul Minţii’’ - pentru banul şi vraja televiziunii?

Andreea Marin, Adrian Mutu, oameni de radio – doar trei exemple, nevinovate, obligate să înstrăineze Pasiunea în drumul spre Succes. Nu au nici o vină! N-aveau de ales! Pentru că cei care se încăpăţânează să nu-şi vândă Pasiunea în timpul devenirii lor sunt blestemaţi. N-am crezut nici eu asta până nu am citit povestea următoare. Cea mai crudă, dar adevărată definiţie a Pasiunii:

Diego Maradona trăieşte chinuit în rezerva sa dintr-un spital argentinian. Mănâncă şi vorbeşte la telefon cu un prieten. Minutele curg, respiraţia fotbalistului devine din ce în ce mai sacadată. Maradona pierde firul convorbirii. Brusc, la telefon se aude: ‘’20, 21…’’ şi apoi un oftat. Prietenul îl întreabă: ‘’Ce făceai?’’ Maradona răspunde: ‘’Jonglam cu o portocală pe picior! Mi-e dor de minge!’’.''

Niciun comentariu:

Bine ati venit pe blogul meu.

Salutare toata lumea sper sa va placa blogul meu
Powered By Blogger